Wednesday, September 5, 2012

Cerita Sek Terkini Aku Main Dengan Janda Gersang



Cerita Seks Terkini Aku Main Dengan Janda Gersang

Aku baru berpindah ke sebuah taman yang baru.. Taman tempat aku berpindah ni masih baru dan belum ada ramai orang yang berpindah.. Yang paling best, jiran aku seorang janda beranak 2 yang kematian suami pada 3 tahun lepas.. 

Kebetulan taman tempat lorong aku duduk ni, baru 2 rumah je yang yang di duduki.. Rumah aku dan rumah dia.. Nama jiran aku ni ida.. aku panggil kak ida.. muda lagi baru 29 tahun.. umur aku pula 25 tahun..

Sejak kematian suami, kak ida mula pasang badan.. Kalau korang semua tengok bentuk badan kak ida ni,  pasti korang tak tahan.. Badannya lentik, montok, gebu, tetek besar..
Setiap pagi, sebelum pergi kerja, aku selalu mengintai kak ida sidai kain.. kadang-kadang kak ida hanya pakai kain batik dan t-shirt putih jarang macam baju pagoda, tak paki bra plak tu.. perrrhhhh.. Terpacak batang aku cam tiang bendera..

Pada suatu pagi, hari minggu, aku tidak kerja.. Aku ambik keputusan untuk bersihkan halaman rumah pada waktu pagi.. Tengah kusyuk bersihkan halaman rumah, tiba-tiba kak ida memanggil nama aku sebab nak bagi mee goring yang dia goreng untuk wat sarapan pagi..

Peerhhhh!!! Seksi kak ida pagi tu.. Hanya pakai baju ketat dan berseluar getah ketat.. Mata aku hanya tertumpu pada buah dada kak ida je.. Rasa nak pegang pun ada.. Kak ida menegur aku, “ hai.. Pandang ape tu?? Tak berkelip mata”.. Aku terdiam dan tunduk malu..
“ Tu, baru tengok di dalam baju, kalau tengok depan2, terus meleleh air liur.. hehehe”.. Sambung kak ida sambil ketawa.. Aku pun menjawab sambil menunduk, “boleh ke kak pandang depan2?? Kalau boleh, saya nak gak tengok..”..

Aku sangkakan kak ida akan marah, tapi rupa-rupanya tidak.. Dengan selamba kak ida berkata, “kalau nak tengok depan, jom lah masuk rumah, bukan tengok je, nak lebih dari tu pun akak boleh bagi..”.. Aku hanya senyum dan mengajak kak ida masuk ke rumah..

Masuk je rumah, aku terus tarik kak ida masuk kebilik, dan menggaulnya di atas katil.. Dari cara kak ida, seperti dia memang nak aku melayan nafsunya.. Aku menggaul tubuh kak ida sepuas-puasnya.. Kami bermesra tak lama, sebab kak ida teringatkan anak-anaknya.. Sebelum balik, kak ida mengajak aku makan tengahari bersama..

Kalau korang nak tahu, aku terus habis masa hujung minggu aku hari tu di rumah kak ida.. Kami bergaul dan bermesra sepuas-puasnya sepanjang hari..

Mulai dari itu, aku selalu main dengan kak ida.. Sehingga ke hari ini kerana kak ida dah pun jadi isteri aku yang sah.. Kami bernikah je.. hehehehe.. lebih selamat.. hehehe..

1 comment: