Saturday, July 16, 2011

Kerana Payudara Ku Kendur, Suami Ku Lari Ikut Janda Berhias

assalamualaikum... Nama saya Nora.. Disini saya nak kongsikan pengalaman sedih yang saya alami 2 tahun lepas.. Kejadian ini terjadi apabila saya tidak hiraukan keluhan suami saya setiap kali berasmara di atas ranjang.. Keluhan ini terjadi selepas saya melahirkan anak saya yang ke4.. Payudara saya mula kendur dan jatuh.. Suami selalu mengeluh, payudara saya dah makin kendur.. Dah tak macam dulu.. Tegang, anjal dan seksi.. Sedap je bila di ramas-ramas sambil di hisab.. Biasanya, bila saya dah susukan anak, suami saya pula akan sambung menyusu pulak.. Dulu, suami selalu puji payudara saya besar, tegang, anjal, cantik dan seksi.. Kalau satu hari tu tak dapat pegang payudara saya, suami sanggup balik ke rumah walaupun dalam waktu bekerja, semata-mata nak hisab payudara saya yang tegang sebelum berasmara di ranjang.. Setiap kali kami berasmara, bahagian payudaralah yang paling gemar suami jelajah dulu.. Suami akan hisab, ramas-ramas, gigit dan jilat sepuasnya.. Kadang-kadans saya klimaks dengan cara tu je.. Pendek kata, payudara saya adalah payudara kegemaran suami saya.. Pagi, petang, malam, sebelum pergi kerja dan balik dari kerja, suami x pernah lupa meramas payudara saya.. Kadang-kadang, balik je kerja, terus tarik saya masuk bilik sebab nak hisab payudara saya.. Saya rasa bahagia dan gembira sangat bila suami selalu memuji payudara saya tegang, cantik, besar dan seksi..

Tetapi bila beranak yang ke4, suami selalu mengeluh, payudara saya dah makin kendur.. Tak tegang dan anjal macam dulu.. Bukan berkaitan payudara saya je, ruang faraj saya pun, suami cakap dah longgar.. dah tiada rasa.. saya sedih bila dengar kata-kata suami.. saya cuba terangkan padanya, biasalah.. wanita bila dah selalu beranak dan selalu menyusukan anak, payudara akan kendur dan lembik, ruang faraj pula akan mula membesar.. tetapi suami tidak hiraukan.. suami ingihkan tubuh saya yang dulu, payudara tegang, besar, anjal dan seksi serta faraj yang ketat.. macam mana saya hendak buat?? saya hanya diamkan setiap keluhan suami dan saya berharap, suami akan faham situasi saya sebagai wanita dan ibu yang telah beranak empat..

Segala harapan itu, hanya sia-sia apabila suami saya sangup menceraikan saya talak satu kerana telah jumpa seorang janda berhias yang bertubuh lebih cantik dari saya dan memiliki citarasa yang di inginkannya seperti, payudara besar, tegang, anjal, dan tubuh yang cantik serta seksi.. saya rasa kecewa sangat-sangat.. kerana payudara saya yang telah kendur dan faraj yang telah longgar, suami sanggup menceraikan saya semata-mata inginkan janda berhias yang bertubuh lebih cantik dan seksi.. saya redho dengan ketentuan ini..

sekarang saya telah mendapat suami baru yang menerima saya seadanya.. saya telah bertekad, saya akan sentiasa jaga kecantikan tubuh saya untuk suami saya agar suami sentiasa menyayangi saya.. kawan saya telah memperkenalkan Pam Penganjalan Payudara untuk saya menjaga tubuh saya dan Herba Azimat Dara untuk mengetatkan semula faraj saya demi memberi kepuasan seks pada suami saya yang tercinta... kini tiada lagi masalah payudara kendur dan faraj longgar kerana saya telah jumpa produk yang telah memberi sinar dalam hidup saya...

sekian dari saya.. Nora..

No comments:

Post a Comment