Tuesday, July 19, 2011

Kerana Cinta Dara Aku Hilang Sebelum Bernikah

Nama aku hani.. aku seorang gadis kampung yang berasal dari timur.. kisah aku bermula selepas tamat tingkatan 5..

Sebagai seorang wanita, aku juga inginkan teman lelaki yang sentiasa bersama aku dalam apa jua keadaan.. selepas tamat tingkatan 5, aku bekerja di sebuah kilang yang berdekatan dengan kampung aku.. dalam pada itu, aku telah berkenalan dengan seorang lelaki yang juga bekerja di kilang yang sama.. namanya joe.. joe ni seorang yang segak dan pandai bergaya.. caranya yang sopan santun dan selalu mengambil berat pasal diri aku, membuatkan aku jatuh cinta padanya.. selepas setahun kami berkawan, joe dapat tawaran sambung belajar ke johor bahru.. tempat yang terlalu jauh membuatkan aku sukar untuk melepaskan dirinya pergi belajar.. pada hari terakhir sebelum joe pergi belajar ke johor, kami meluangkan masa bersama dari pagi hingga malam.. aku bawa joe pulang ke rumah pada jam 9 malam kerana pada waktu itu, ayahku telah turun ke laut dan ibuku telah pergi kerja kilang shif malam.. aku anak tunggal.. pada malam itu, kami bersembang sepuasnya.. tepat jam 11 malam, joe hendak pulang.. aku peluk joe erat-erat tidak bagi dia pergi.. mungkin kerana bonjolan payudara ku yang besar bergesel di dada joe, joe menjadi teransang.. perlahan-lahan joe mendongakkan kepalaku dan mencium bibirku.. aku membalasnya dengan lembut.. tanpa segan silu, joe meramas-ramas payudaraku sambil terus mencium bibirku.. joe cium pipiku dan terus turun ke leher.. aku menjadi ghairah bila joe mencium leherku..

joe semakin berani.. joe membuka semua pakain ku.. x taulah kenapa aku hanya merelakan je.. mungkin aku terlalu sayangkan joe.. dalam sekelip mata, aku telah di telanjangkan oleh joe.. joe mendukung aku masuk ke bilikku dan membaringkan aku di atas tilam.. kemudian joe membuka semua pakaiannya.. kami sama-sama telanjang bulat.. joe mengaul seluruh tubuh aku dengan rakus.. payudara aku menjadi semakin tegang dan keras kerana di hisab dan di ramas-ramas oleh joe.. aku hanya memejam mata dan mengerang kesedapan.. aku dapat rasakan kenikmatan yang tidak pernah aku rasakan sebelum ini.. mungkin inilah yang di katakan nikmat malam pertama.. joe menjilat farajku dan menghisab biji ku.. joe sempat juga memuji faraj ku wangi dan cantik.. aku megeliat geli dan sedap.. bontot aku terangkat-rangkat bila joe menjilat faraj aku.. aku terasa hendak terkencing.. aku menyuruh joe berhenti tapi joe semakin rakus menjilat faraj aku.. aku klimaks buat pertama kalinya dalam hidup aku.. seluruh tubuh aku kekejangan.. joe menjilat semua cecair aku yang keluar sehingga kering..

kemudian joe bangun dan menggosok-gosok zakarnya.. zakar joe besar.. panjang.. aku rasa dalam 7 inci gaknya.. joe membuka kangkang ku.. perlahan-lahan joe memasukkan zakarnya dalam faraj ku.. aku hanya mendiamkan diri dan merelakannya walaupun aku tau dara aku akan pecah dan hilang malam ni.. aku x kisah kerana daraku ku serah pada orang yang ku sayang.. aku menjerit kesakitan bila kepala zakar joe terbenam dalam faraj aku.. sakitnya x terhingga.. joe masukkan zakarnya sedikit demi sedikit.. aku mengerang kesakitan.. joe berenti seketika dan terus mencium bibir dan leherku.. aku ghairah semula.. aku terlupakan kesakitan aku tadi bila joe mencium bibir dan leherku.. dalam aku hayal melayan ciuman joe, joe mengerakkan perlahan-lahan zakarnya keluardan masuk.. aku rasa lebih sedap dan nikmat.. tengah aku melayan kesedapan, tiba-tiba joe menekan kuat keseluruhan zakarnya masuk kedalam faraj aku.. aku menangis dan menjerit kesakitan.. aku dapat rasakan cecair mengalir keluar dari faraj aku.. aku tau.. itu cecair daraku telah pecah.. joe diam dan mencium semula bibir dan leherku.. sambil-sambil mencium bibir dan leherku, joe mengerakkan punggungnya perlahan.. terasa zakar joe yang panjang dan besar tu, keluar masuk dari ruang faraj aku.. kesakitan yang aku alami tadi telah bertukar menjadi kesedapan yang amat sangat..

Joe mengenjut dengan penuh kasih sayang.. payudara aku di hisab dan di ramas-ramas joe sambil mengenjut zakarnya dalam faraj aku.. kadang-kadang aku terasa senak bila joe tekan zakarnaya dalam-dalam ke dalam faraj aku.. aku terasa hendak terkencing lagi sekali.. nafas aku semakin kencang.. dada aku terangkat-rangkat kerana kesedapan.. melihat dada aku terangkat-rangkat, joe semakin laju mengenjut.. aku klimak kali ke2.. aku kekejangan.. dada aku terangkat kepuasan.. joe memperlahankan pergerakkannya sambil menghisab payudara aku.. aku tahu, joe belum lagi capai kepuasanya.. joe masih lagi mengenjut tanpa ada rasa penat.. aku dapat rasakan zakar joe seperti mengembang dalam faraj aku.. joe mengenjut laju.. aku mengerang kesedapan dan terasa ngilu di faraj aku.. joe mengenjut lebih laju.. aku melayan pergerakkan joe.. tiba2 joe menarik zakarnya keluar dari faraj aku dan memuntahkan air maninya di atas perut aku.. dalam masa yang sama, aku klimaks kali ke3.. aku rasa puas.. seluruh tubuh aku tarasa menegang.. joe terbaring di sebelah aku kepuasan... aku sedar, dara aku telah hilang malam ni.. selepas penat, kami mandi bersama.. selepas mandi, joe pulang ke rumah..

Sejak dari itu, kami sering melakukan hubungan seks bila joe pulang ke kampung.. Joe semakin pandai melayan aku.. aku bahagia bersama joe sehingga sekarang kerana joe telah menjadi suamiku yang sah..

No comments:

Post a Comment