Saturday, May 9, 2015

Wangian Seksi, Hebat Dan Menggoda | Phero-X

Wangian Seksi, Hebat Dan Menggoda | Phero-X



Anda ingin menarik perhatian orang di sekeliling anda?
Anda ingin ramai wanita tertarik dan terpikat dengan anda??
Anda tidak yakin untuk berdampingan dengan wanita??
Anda ingin wanita lihat anda lebih seksi, hebat dan menggoda??
Anda ingin wanita sentiasa teringat pada anda??

Semua jawapan di atas terletak pada diri anda sendiri.. Jika anda jawab "YA" semua jawapan di atas, anda adalah lelaki yang hebat dan luar biasa. Jadi lelaki yang sejati dan

berketerampilan di mata wanita.

Gunakan Phero-X. Wangian hebat, seksi dan menggoda setiap orang di sekeliling anda terutamanya wanita.Dengan wangian ini, anda akan rasa lebih hebat, macho, segak dan bergaya..

Bayangkan kemana saja anda pergi, ade saje wanita yang akan cuba menegur anda.

Harganya Murah je.. Hanya RM79 sebotol. Boleh tahan 3 bulan bergantung kepada cara guna.

Jika ingin membuat tempahan boleh whatsapp/sms/hubungi 013-3576244 (ALIFF)..

Atau

Tempahan Phero-x Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank atau CIMBClick / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM79.00 ke Akaun :-

Nama : Mohd Aliff Bin Abdullah
Nama Bank : Maybank
Acc No : 155015213033

Nama : Mohd Aliff Bin Abdullah
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05060150404525

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatsapp : 013-3576244
Berikan maklumat lengkap berikut :-

Nama anda<>alamat anda<>bank<>jumlah<>tarikh<>masa<>kod produk : PHR

https://www.facebook.com/MinyakWangiHormonLelaki
http://kedaiprodukdewasa18sx.blogspot.com/2013/04/phero-x-minyak-wangi-dewasa-18sx.html

Wednesday, December 12, 2012

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Anda mengalami masalah cepat pancut ketika melakukan seks dengan isteri??
Tahukah anda, Masalah pancutan pra matang ini akan menyebabkan isteri anda berasa jemu untuk melakukan hubungan seks dengan anda.. Ini kerana, kepuasan seks adalah satu perkara yang sangat penting bagi setiap kaum wanita apabila berada di atas ranjang..

Inilah juga salah satu punca yang menyebabkan isteri-isteri mencari kepuasan mereka sendiri tidak kira dengan apa cara sekali pun.. Ade juga sesetengah isteri sangup melakukan hubungan seks dengan lelaki bangladesh kerana mereka lebih kuat berbanding suami sendiri..

Haruskah perkara ini dibiarkan??

Satu jalan penyelesaian.. Ubat dan rawat diri anda sekarang.. Dapatkan LIBIDO GEL hari ini..

Libido gel adalah gabungan herba yang baik dan berkesan untuk merawat masalah saraf zakar lelaki yang lemah dan cepat pancut.. Sapukan libido gel pada zakar anda, biarkan 10 minit dan bilas dengan air yang bersih..

Setelah itu, barulah anda bersama dengan isteri. anda akan dapat rasai kelainan yang ketara pada zakar anda. Zakar anda akan menjadi lebih tegang, besar, kuat dan tahan lama..

Jadi, jangan tunggu lagi.. Dapatkan Libido hari ini juga.. Rawat diri anda sekarang..

Harga Libido gel RM79.. percuma kos penghantaran guna pos laju..

Cara membuat tempahan:

1. Buat bayaran RM79 ke akaun Maybank atau CIMB Bank, akuan atas nama MOHD ALIFF ABDULLAH..

    Acc Maybank: 155015213033
    Acc CIMB: 05060150404525

2. Smskan Maklumat yang di perlukan ke 0172685357:

Produk(LBG), Nama, Alamat, Jumlah Bayaran, Nama Bank, Tarikh Bayaran, Waktu Bayaran
Makluamt Lanjut:
Hubungi 0172685357(Aliff)
website: http://kuasalelaki.com/libidogel/

Wednesday, September 12, 2012

Wanita Seksi Bikini Tepi Pantai

Gambar Wanita Seksi Bekini Tepi Pantai









Cerita Seks Dengan Janda Muda Berhias

Cerita Seks Dengan Janda Muda Berhias 

 


Hai.. Nama aku joe.. Aku baru kunjung ke blog ni.. Aku rasa, aku nak share cerita akulah main dengan parkner aku masa kursus bersama-sama.. Nama parkner aku ni julia.. aku panggil jue.. Kalau korang nak tau dia ni jande berhias..

Jue ni seorang wanita yang peramah.. Pandai mengambil hati.. Wajahnya cantik jelita.. Kulit licin.. Bentuk badan seksi menghairahkan.. Tetek besar dan mantap..  Punggung bulat mengancam.. Yang paling best, dia ni manja sangat..

Suatu hari, kami di arahkan pergi kursus bersama ke Johor Bahru selama 2 minggu.. Pihak syarikat sewakan homestay untuk kami untuk jimatkan belanja.. Aku tak terfikir apa-apa pun waktu tu.. Kami pergi ke Johor bahru naik kereta honda civic aku..

Tiba je di Johor Bahru tepat jam 2.30 petang, kami terus kol pemilik homestay tempat kami menginap.. Keadaan rumah tu besar, cantik dan selesa.. Bilik air pun besar.. Selesai kemas barang, kami terus keluar pergi makan kemudian pergi cari syarikat tempat kami kursus pada esok hari..

Selesai semua kerja, kami pulang kerumah untuk berehat.. Aku baring di kursi panjang ruangtamu untuk luruskan pinggang.. tengah-tengah baring, aku terkejut terdengar bunyi benda jatuh dari dalam bilik jue.. aku bergegas bangun pergi tengok ape yang terjadi.. Rupa-rupanya jue yang terjatuh.. Aku tergamam seketika, sebab baju kemejanya terbuka dan menampakkan payudaranya yang besar dan tegang tu..

Jue terperasan aku memandang dadanya yang terbuka, cepat-cepat dia menutup semula bajunya dan menjerit,."tooolooonglah.. jangan pandang je !!!..".. aku pun bergegas mengangkat jue ke atas katil.. Aku just cakap, "Sory.. lain kali hati-hati la sikit.. kan dah jatuh.. lagi satu, sory, tadi terpandang dada you..".. Jue tersenyum manja dan berkata.. "its ok,, rezeki you.. bukan senang nak nampak live.. kan?? hehehe..." jue ketawa kecil..

Aku pulak yang rasa malu.. dan terus bangun nak keluar dari bilik, tiba-tiba jue tarik tangan aku.. Aku pusing semula tengok jue.. Jue tersenyum manje.. aku tengok, tangannya yang sebelah membuka butang baju kemejanya semula.. Jue berkata.." Nak tengok lagi tak?? I dah buke ni.. boring lah petang-petang ni.." Aku tergamam dan merasakan ade sesuatu bergerak dalam seluar kecil ku..

Jue menarik tangan ku meletakkankan di payudaranya yang besar dan bulat tu dan menyuruh aku meramas-ramas payudaranya.. Aku tak menolak.. Sebab aku memang dah lama mengidamkan wanita seperti jue ni.. Aku duduk dan ramas-ramas payudara jue.. Nafas jue kencang turun naik.. Aku terasa tangan jue meraba-raba di tengah kelengkang ku..

Jue bangun dan terus tarik aku baring dan mencium mulut aku.. kami bercium seperti pasangan suami isteri yang dah berbulan tak jumpa.. Nafsu aku pun dan semakin memuncak.. Aku tak akan lepaska peluang ni.. Satu-satu pakain jue aku buka sehingga dia berbogel di depan ku.. Jue pun begitu juga.. Sehelai demi sehelai, pakaianku di buka dan kami berbogel bersama..

Petang itu, bergomol-gomol sepuasnya.. Payudara jue aku jilat, aku hisab dan aku gigit sepuasnya.. Lehernya aku gigit dan aku sedut sehingga merah.. Jue menjerit kesedapan.. Ruang faraj juga, tidak aku lupakan.. bijinya aku jilat dan aku hisib hingga dia klimaks 2 kali..

Lepas itu, jue pula menggaul tubuh aku.. Batang zakar aku jue hisab sampai aku terpancut dalam mulutnya.. zakar aku tak lah besar.. 6 inci je.. hehehe.. Buah zakar aku pun jue hisab dan jilat.. lubang bontot aku pun dia jilat dengan selamba.. Memang best gile..  Tak sangka, di sebalik kelembutan jue ni, rupa-rupanya dia ni seorang yang kuat seks dan ganas juga bila di ranjang.. hehehehe..

Sepanjang dua minggu tu, kami hidup seperti suami isteri.. Terasa bahagia sangat-sangat.. Sekarang pun kami masih bersama lagi.. sekian cerita aku..

Wednesday, September 5, 2012

Cerita Sek Terkini Aku Main Dengan Janda Gersang



Cerita Seks Terkini Aku Main Dengan Janda Gersang

Aku baru berpindah ke sebuah taman yang baru.. Taman tempat aku berpindah ni masih baru dan belum ada ramai orang yang berpindah.. Yang paling best, jiran aku seorang janda beranak 2 yang kematian suami pada 3 tahun lepas.. 

Kebetulan taman tempat lorong aku duduk ni, baru 2 rumah je yang yang di duduki.. Rumah aku dan rumah dia.. Nama jiran aku ni ida.. aku panggil kak ida.. muda lagi baru 29 tahun.. umur aku pula 25 tahun..

Sejak kematian suami, kak ida mula pasang badan.. Kalau korang semua tengok bentuk badan kak ida ni,  pasti korang tak tahan.. Badannya lentik, montok, gebu, tetek besar..
Setiap pagi, sebelum pergi kerja, aku selalu mengintai kak ida sidai kain.. kadang-kadang kak ida hanya pakai kain batik dan t-shirt putih jarang macam baju pagoda, tak paki bra plak tu.. perrrhhhh.. Terpacak batang aku cam tiang bendera..

Pada suatu pagi, hari minggu, aku tidak kerja.. Aku ambik keputusan untuk bersihkan halaman rumah pada waktu pagi.. Tengah kusyuk bersihkan halaman rumah, tiba-tiba kak ida memanggil nama aku sebab nak bagi mee goring yang dia goreng untuk wat sarapan pagi..

Peerhhhh!!! Seksi kak ida pagi tu.. Hanya pakai baju ketat dan berseluar getah ketat.. Mata aku hanya tertumpu pada buah dada kak ida je.. Rasa nak pegang pun ada.. Kak ida menegur aku, “ hai.. Pandang ape tu?? Tak berkelip mata”.. Aku terdiam dan tunduk malu..
“ Tu, baru tengok di dalam baju, kalau tengok depan2, terus meleleh air liur.. hehehe”.. Sambung kak ida sambil ketawa.. Aku pun menjawab sambil menunduk, “boleh ke kak pandang depan2?? Kalau boleh, saya nak gak tengok..”..

Aku sangkakan kak ida akan marah, tapi rupa-rupanya tidak.. Dengan selamba kak ida berkata, “kalau nak tengok depan, jom lah masuk rumah, bukan tengok je, nak lebih dari tu pun akak boleh bagi..”.. Aku hanya senyum dan mengajak kak ida masuk ke rumah..

Masuk je rumah, aku terus tarik kak ida masuk kebilik, dan menggaulnya di atas katil.. Dari cara kak ida, seperti dia memang nak aku melayan nafsunya.. Aku menggaul tubuh kak ida sepuas-puasnya.. Kami bermesra tak lama, sebab kak ida teringatkan anak-anaknya.. Sebelum balik, kak ida mengajak aku makan tengahari bersama..

Kalau korang nak tahu, aku terus habis masa hujung minggu aku hari tu di rumah kak ida.. Kami bergaul dan bermesra sepuas-puasnya sepanjang hari..

Mulai dari itu, aku selalu main dengan kak ida.. Sehingga ke hari ini kerana kak ida dah pun jadi isteri aku yang sah.. Kami bernikah je.. hehehehe.. lebih selamat.. hehehe..

Monday, December 19, 2011

Teknik Kepuasan Seks Zakar Jolok Pantat

Teknik Kepuasan Seks Zakar Jolok Pantat

Zakar Jolok Pantat adalah situasi ketika zakar suami yang hendak dimasukkan kedalam faraj isteri semasa melakukan hubungan seks atau lebih di kenali sebagai besetubuh..

Setelah suami melakukan istimta’ dengan sempurna, iaitu apabila isteri telah menunjukkan tanda mahu dijimak, sama ada nafasnya kencang, atau badannya atau farajnya bergerak-gerak atau matanya terbalik, maka lakukanlah perkara-perkara berikut:

Mengetuk Pintu
Cucuk tiga kali di bibir faraj atau labia majora sebelah kiri faraj isteri dan membaca “Ya Rahiim” sebanyak tiga kali. Ulang dengan sebelah kanan pula dua kali dengan bacaan yang sama. (petua)

masukzakar1.JPG

Melagakan Biji Zakar
Tekan biji zakar anda supaya kena pada biji kelentit, ulangi 3 kali, kemudian anda baca doa berjimak.

masukzakar2.JPG

Mencari Makam Lazat
Ada lima makam kesemuanya. Cucuk zakar anda ke salah satu pintu itu, lihat reaksi isteri, jika dilihat atau dirasa bahawa isteri terkejut dengan tusukan itu, maka jima’ menerusi makam itu hingga dia inzal. Kemudian anda berpindah ke pintu lain pula sehingga kesemua lima pintu dipuasi

Zikir Kemasukan
Bila berjumpa makam lazat buat kali pertama itu, masukkan zakar anda hingga habis, sambil berzikir “ya Rahman”.

masukzakar3.JPG

Tusukan Bersongket
Untuk melambatkan keluar mani dan lebih mendatangkan kelazatan isteri, maka anda tekankan batang zakar anda ke Biji Kelentit isteri apabila anda berdayung. Sila tusuk zakar dalam tempo perlahan tetapi sila tarik zakar anda dengan laju. Ini menolong mempercepatkan isteri inzal dan melambatkan anda dari inzal. Cara ini kadangkala dinamakan Hayun Petai. Lakukanlah dengan sebaik-baiknya, ia banyak memberi faedah kepada anda.

masukzakar4.JPG

Seks Terkini, Main Dengan Isteri Jiran

Seks Terkini, Main Dengan Isteri Jiran


Aku dok rumah teres dua tingkat..Jiran aku ni sepasang suami isteri yang tak de anak walaupun hampir 5 thn kawin. Nama suami dia Hashim dan isteri dia aku panggil Ida je.. Suami dia keje sebagai pemandu lori mana kala isteri dia tak keje. Aku dah ada anak 2 orang. Anak aku rapat jugak dengan Ida ni. Boleh kata manjalah dengan dia. Apa saja anak aku nak dia bagi.

Disebabkan dia tak kerja jadi anak aku ni dialah yang jaga sebab isteri aku keje. Isteri aku ni keje opis hour dan aku pulak keje ada shift. Jadi kalau aku keje petang atau malam lepas hantar isteri aku pegi keje aku pun hantar lah dua2 anak aku kerumah Ida ni. Disebabkan dah biasa aku boleh terus masuk je rumah dia kalau pintu tak berkunci.

Satu hari tu aku keje malam jadi seperti biasa aku pun hantar lah anak aku kerumah dia. Pintu tak kunci jadi aku pun terus masuk. Masa aku masuk tu aku dengar bunyi seperti orang sedang mandi jadi aku pun tunggulah sampai Ida keluar. Kira2 lima minit aku tunggu Ida pun keluar dari bilik mandi dengan hanya bertuala mandi yang agak singkat. Tapi dia ni jenis yang agak tak kisah sangat selamba je dia terus mendapatkan anak aku tu.

Dia orang ni memang suka sangat sambil berlari mendapatkan Ida. Entah macamane tetiba anak aku yang sulung tu tertarik lah tuala mandi Ida ni. APa lagi terburailah. Tengok wayang free lah ayah diaorang ni. Aku pun tak lepas peluang dengan selambanya memerhatikan Ida yang dah bogel tu. Tapi dia aku tengok relek je dengan lemah lembut ambik balik tuala tu terus tutup badan dia..Yang buat aku pelik tu dia biasa je seperti tak de apa2 yang berlaku. Hilang ngantuk aku seketika.

” hai syok le tu” tetiba Ida bersuara dengan satu senyuman dan melirik kearah aku. Aku balas le senyuman dia tu.” Budak2 ni buat kecoh je..maaf ya” balas aku.” Alah namanya pun budak2. Bukannya dia sengaja. Ida tak marah pun nak buat apa minta maaf”. “Ya lah tapi….” “Alah lupakan lah”. Ida memotang kata2 aku.

Aku pun terus diam dan minta diri untuk balik. Sampai kat rumah aku pun terbayang le kejadian tadi membuatkan aku susah nak tido. Bila aku dah tido sampai terbawa2 dalam mimpi kononya aku dapat main dengan Ida. Bila aku sedar dari tido terasa semacam je kat kain pelikat aku. Rupa2 nya aku terpancutkan mani mungkin sebab mimpi main dengan Ida tadi.

Aku tengok jam dah pukul 1200, aku pun terus mandi sebab nak pegi makan dengan isteri aku. Memang itu lah rutin aku kalau keje malam. Lepas makan aku pun terus balik rumah. Aku pegi kebelakang rumah nak tengok kain jemuran dah kering ke belum sebab takut2 kalau aku tertido nanti hujan pulak. Masa aku tengah angkat jemuran tu tetiba aku tengok pintu belakang rumah Ida terkuak. Ida muncul dari dalam dengan senyuman. “Baru balik makan ke?” tanya Ida.

“Ya” jawab aku ringkas.”Budak2 tido ke?” tanya aku pulak. “Ha’ah, baru je tido, penat main tadi”. “Kalau nakal sangat tu rotan je”. “Alah biasa lah budak2″. “Tapi tak boleh nak dimanjakan sangat nanti pijak kepala”. “Alah dulu kita kecik pun mungkin nakal jugak. Ehh lupa pulak saya, pampesnya dah habis. Kalau ada boleh tak ambikkan”. Ida terus buat cerita lain.

Aku pun terus masuk dan mengambil pampes kat dalam rumah. Aku pun ambil satu bungkusan yang belum buka dan bawa ke rumah Ida. Ida pelawa aku masuk untuk tengok budak2 tu. Aku pun terus masuk. Dikepala aku masih teringat mimpi tadi. Mata aku asyik memandang kearah body Ida. Ida ni memang boleh dikatakan mempunyai bentuk badan yang disukai oleh lelaki. Masa tu batang aku dah mula mengeras.

Nasib baik aku pakai seluar yang longgar sikit jadi tak le rasa tersepit. Aku pun duduk le kat sofa rumah dia. Sebab anak2 aku memang tido tak jauh dari situ. ” Ha tadi tido mimpi apa”. tetiba Ida bersuara. Terkejut jugak aku bila dia ajukan soalan macam tu. Macam tau2 je aku mimpikan dia.

” Ohh, tak de mimpi apa pun. Tido siang ni bukannya selesa sangat. Kenalah pulak cuaca sekarang ni yang agak panas”. ” Saya tanya sesuatu boleh ?” ” Apa dia “. Jawab ku. ” Kamu masih ingat ke kejadian pagi tadi”. ” kejadian apa”. Aku buat2 lupa. ” Alah, pagi tadi lepas saya mandi”. Aku hanya diam, takut2 tersalah tafsir. ” Kamu suka tak tengok “. Ida cuba memerangkap aku. ” Suka “. balas aku selamba. ” Jadi kalau Ida bagi tengok lagi nak tak”.

Terkejut aku dengan kata2 Ida tu. Dalam kepala otak aku terbayang mungkin ada sesuatu yang tak kena dalam hubungan mereka suami isteri. Kalau tak, takkan dia boleh tanya aku macam tu. Bila dia lihat aku diam lagi, Ida terus bangun dan menghampiri aku lalu melabuhkan punggungnya disebelah aku. Ida dengan beraninya meletakkan tangan nya keatas peha aku. Aku dah mula terangsang.

Batang aku semakin keras dan tak sabar nak keluar, tapi aku tak menunjukkan yang aku ni gelojoh sangat. Aku hanya membatukan diri membiarkan Ida terus menjalarkan tangan nya keatas peha kau. Mata kami bertentangan tak terkedip. ” Kalau Ida kasi, kamu nak tak”. Ida tanya lagi.

Aku hanya terkebil2 memerhatikannya. Ida bangun lalu menarik tangan aku. Kami pun masuk kedalam bilik. Ida macam tak sabar, lalu terus melurutkan semua pakaiannya. Kini Ida dah berbogel di depan aku buat kali yang keduanya. Tapi kali ini bukannya tak disengajakan lagi seperti pagi tadi.

Ida merebahkan tubuhnya diatas katil. Tangan nya melambai2 kearah aku. Aku seperti dirasuk terus menghampirinya dan melurutkan juga semua pakaian aku. Aku buka kaki Ida ke posisi yang terbuka. Aku lihat pantatnya sudah pun basah dengan cairan putih. Aku jilat kedua teteknya yang besar dan keras. Ida memejamkan matanya menikmati nafsunya.

Aku terus menjilat2 dan kemudian mencium bibirnya. Ida membalas dengan rakusnya. Aku turunkan kepala aku kearah pantatnya pula dan terus menjilat2 di permukaannya. Seketika kemudian aku lihat Ida mengeraskan badannya. Mungkin dia dah climak. Aku pun terus mengarahkan batang aku yang keras itu kearah pantat Ida. Aku main2 kan batang aku di permukaan pantatnya.


Ida semakin berair, dan kepala batang aku juga telah basah oleh cairan itu. Dengan perlahan2 aku masukkan batang aku kedalam pantat Ida. Susah juga nak masuk. Terasa seperti anak dara pulak. Aku terus berusaha menekan dan akhirnya hampir separuh batang aku sudah masuk. Aku tarikkan semula dan menekannya masuk semuanya. Aku biarkan seketika batang aku dalam pantat Ida. Terasa hangat. Tangan aku meraba seluruh tubuh Ida. Lidah aku pulak terus mengulum lidah Ida.


Ida mula mengeliat bila aku mula tarik dan masukkan batang aku ke dalam pantannya. Lama jugak aku tarik masuk dan akhirnya aku pun terpancut kedalam pantat Ida. Ida Climak lagi buat kali yang ke empat. Aku biarkan batang aku terus berada dalam pantat Ida buat seketika. Beberapa ketika kemudian aku terjelepak disebelah Ida dalam kepuasan. Ida terus mainkan batang aku dengan tangan nya. Bila batang aku keras balik Ida mahukannya lagi. Kali ini aku lebih lama baru terpancut. Ida betul2 keletihan selepas itu lalu tertido. Aku pun balik kerumah aku semula dan sambung tido.


Barulah lena tido aku masa tu. Sejak kejadian itu aku sering main lagi dengan Ida terutama ketika aku keje petang dan malam. Sampai sekarang aku masih main lagi dengan dia. Ida kata aku adalah pemuas nafsunya yang tak pernah dia terima dari suaminya